Reklamacije, Zamene i Povraćaj sredstava

Reklamacije

Generalne informacije

Svesni smo prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi i kupcu i nama u što većoj meri olakšali posao.

Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

064 955 97 33 | info@bearbox.rs

Reklamacije na neispravnu robu

Ukoliko ste primili robu i naknadno shvatite da je Vaš proizvod oštećen ili neispravan, molimo Vas da nas kontaktirate u najkraćem roku. Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu u kojoj je proizvod isporučen. Ukoliko je moguće, pošaljite nam sliku oštećenja, kako bismo lakše ustanovili problem.

Reklamacije na oštećenja u transportu

Veoma je važno da prilikom prijema robe proverite da li na Vašoj porudžbini ima bilo kakvih vidnih oštećenja. Ukoliko primetite da nešto nije u redu, odmah svoju sumnju prijavite kuriru.
Zamolite kurira da sačeka dok proverite sadržaj isporuke. Ukoliko proizvod nije oštećen i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Ukoliko primetite bilo kakva oštećenja na proizvodu, odbijte prijem pošiljke i javite nam radi utvrđivanja daljih koraka, kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.

Reklamacije na pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili porudžbinu i nakon otvaranja shvatili da sadržaj isporuke nije ono što ste naručili, kontaktirajte nas kako bismo mogli da u najkraćem roku izvršimo zamenu.

Zamena robe

Ukoliko Vam proizvod ne odgovara i želite da ga zamenite, rado ćemo Vam izaći u susret. Sve što je potrebno jeste da ispunjava sledeće uslove:
  • Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke;
  • Proizvod mora biti nekorišćen, neoštećen, u originalnom pakovanju i sa svom propratnom dokumentacijom;
  • Troškove vraćanja snosi kupac (iznos poštarine).

Moguće je zameniti proizvod za isti u drugom dezenu ili za neki drugi proizvod iz iste ili veće cenovne kategorije (prilikom čega je neophodno i doplatiti razliku u ceni), ukoliko ga imamo na stanju.

Povraćaj sredstava i pravo na odustajanje

Pravo na odustajanje

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon)
  • Potrošač ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana, od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustajanja kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
  • Kako bi potrošač ostvario pravo na odustanak od ugovora, potrebno je da da izjavu na posebnom obrascu za odustanak od Ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način. Obrazac/izjavu možete preuzeti ovde.
  • Uz popunjen obrazac potrebno je i vratiti proizvod u originalnom pakovanju sa svom propratnom dokumentacijom. Po prijemu, utvrdiće se da li je proizvod neoštećen i ispravan i nakon toga, trgovac je u obavezi da u roku od 30 dana vrati novac potrošaču.
  • Potrošač nosi punu odgovornost ukoliko dođe do umanjenja vrednosti robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
  • U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nosi troškove vraćanja robe.

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora – Personalizovana roba

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon)

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:

  • isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;

Ukoliko personalizovani proizvodi nisu oštećeni ili neispravni nemate pravo na odustanak od ugovora. U ovo spadaju pokloni sa zvukom po želji, štampom po želji, i slikama.

Povraćaj sredstava

Lično preuzimanje i tekući račun:
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Molimo Vas da nas kontaktirate telefonom ili putem e-maila, kako bismo uzeli neophodne podatke i pripremili dokumentaciju.
Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
 

Plaćanje platnom karticom:
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BEARBOX je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.